15.11.12

Pakke fra Nelly.com!!

Såååå fornøyd!!
 Sko Dem var litt rare og gå med x)
 Elsker disse (nagledilla) har hatt lysst på dem helt sia jeg så venninda mi med sånne!! :)
 Mye finere i virkligheten azz!! paljetter ♥

 Shorts :p
 Denne er veldig fin i virkligheten
 Denne betillte jeg i en str for stor sia den sitter trangt, men det trengte jeg visst ikke!!
 Denne ble jeg også veldig fornøyd med :D
 Elsker denne også
 Og her er Julekjolen/nyttårsskjolen, mye finere en på bildet den å ;)
Skal seff ha paljettskoa til paljettkjolen :)
Elsker og få pakker i posten *LYKKE* :D








3 kommentarer:

anne-helene sa...

åååååååå så utrolig mye fint!!!
bare litt misunnelig altså!
<3
<3
<3

Line Berg @lineffs.com sa...

fyyyy fasan så mye fint!!! *sikle sikle* .. hva kom alt dette på? Prisen altså :) Hvis jeg kan spørre om det da :)

ILU Caroline, du er så nydeliig <3

<3thezzelura<3 sa...

ååå!! misunnelig!! :D bare elsket den blå kjolen og paljettskoa,det andre var også veldig fint,nå kommer du til å bli så fin atter:D nå blire netthandel på meg og..tihii:P *shoppedilla* good førjulstid snuppis:)